Friday, May 18, 2012

Aku boleh.

Aku dah boleh. Aku dah boleh terima kenyataan. Aku dah boleh terima realiti. Ya, aku dah boleh. Aku tak lagi dalam dilema. Aku tak lagi bermimpi. Aku kuat! Aku tabah! Aku berjaya hadapi 4 bulan tanpa korang :) 4 bulan dah sayanggg . Mungkin korang tak sdr 4 bulan dah berlalu mcm tu je kan? Just like that.......... Tk mngapa, aku faham korang busy. Korang sibuk. Itu hanyalah kata-2 luaran. Tetapi hati aku? Hmm berharap yg korang ada masa untuk aku. Sgt berharap. Hahaha berharap benda yg tak pasti. Fake laugh :) Nevermind, abaikan hati aku, kerana aku pun dh mula terima kwn baru. Aku mula sesuaikan diri dgn mereka. Aku mula faham mereka. Mereka pun mula faham aku. Mula terima aku. Tapi, walau tabah mana pun aku, air mata ni tetap mengalir kerana hati meronta-2 rindukan korangg. Rindukan memori tu. Sangat mudah air mata ni mengalir. Tanpa dpt ditahan. Aku hanya biarkan ia turun, membasahi pipi. Biarkan ia....... Walaupun aku dah boleh terima semua ni, aku masih rindukan korang. Masih....................... Sampai bila bila..................... Itu sgt pasti . Tak dpt dibendung lagi perasaan tu. Korang masih korang. Tak dpt dibndingkan dgn kwn skrg ni. Tak ada pengganti bagi korang. Never is never. Korang kawan dunia akhirat. Kawan smpai mati.

Tapi, sampai bilaaa aku nk mcm ni? Ya allah, smpai bila? Ak pun tak mengerti -.- Perasaan aku menguasai diri. Kdg kala, air mata ni mengalir tnpa kira masa. Perasaan rindu menular dlm diri. Menangis aku keseorangan. Tkda sp pun tahu. Ah, abaikan , abaikan. Aku bnyk mengeluh. Terlalu banyak. Ish,ish,ish. Masyaallah, apa nak jadi? Aku pun tak thu. Blurr.
 

#Maaf. Ayt aku agk puitis dan baku ;p Hahaha nk feeling mmg cenggini :3 Okbai !

No comments:

Post a Comment