Wednesday, September 26, 2012

Happy belated eid :')

Assalamualaikum and hi people :) Korang sihat tak ni? Tak sihat pergi klinik okay sayang? Makan ubat tau baby? Biar cepat sembuh nanti. Ya allah serius meluat. Nak muntah rasa. Aku harap korang tak meluat. Mohon sangat. Saya merayu *buat muka seposen* Ok ini ovahhh xD Hahaha ok stop menggedik.

Ehem ehem. Ok straight to the hell. Eh ehh tak. Straight to the point. Haihh apa typo2 ni? -.-' Actually, post kali ni aku nak masukkan gambar raya. Aku tak kesah raya dah habis ke apa ke. Aku tak peduli. Lansung tak ok. Pendirian aku takkan berubah. FULLSTOP. Get it guys? Hahaha ok mempersembahkan................. *bunyi dram*

Ini intro okay :)
 
4 anak dara pingitan. Ewahhh
 
Me with aqil yang superduper comel xD
 
Nama budak gedik ni Stokin. Harap maklum x)
 
Senyummu menawan menawan :')
 
Ini ending dia :)
 
Gambar yang last ni memang terbalik. Jenuh dah aku rotate banyak kali tak jadi apa pun. Degil sangat. Macam orang dalam gambar tu mwehehehe xD But its okay right? Senaman sekali sekala apa salahnyaaaaa. Okbye. Assalamualaikum :*

No comments:

Post a Comment