Friday, September 23, 2011

blue or biru ?

H E L L O !! 
hehe . terlebih perasaan pulok . ehh , rindu tak ? rindu ? 
alahh , ngaku jela . jangan malu2 . 
SUMPAH , ak rindu :) . tengok , ak ngaku kan ? hehe .
btw , sorry kerana telah lama menghilangkan diri .
forgive me kay ? SEBAB ? study lahh . UPSR is the most important thing right ?
future ak tu . sorry , sorry .
okayy simple INTRO .

blue or biru ?
alahh , sama je . 
saje nak buat tajuk gempak sket .
ape rumah sukan korang ? 
merah ? kuning ? hijau ? biru ?
ak mestylah biru merangkap warna kegemaran aku .
kebetulan pulok ye .
hehe . tahun niy aku nak kaut sume . nak masuk sume acara lah .
insyaallah ! amin . lompat jauh ak dpat msuk . nak bangga jap .
hekhek . err , ntahle . ak pun pelik . ta penah masuk pun .
tetibe taon niy dapat . rezeki . hoho . lumba lari tataw agy .
err , TAPI ! ad tapi kay . lontar peluru tak leh la nak masuk
mak aii . berat gile . da la badan aku sekeping je .
nak angkat pun ta larat . hehe .
jangan cakap lah pasal lontar peluru . trauma ! hehe .
lompat tinggi . err , dengan aku yang ta berapa nak tingi niy .
mybe tak lah . aku pun tak reti .
tapi ak msuk perbarisan biru . haha .
hehe . kitaorang ade sebab nape kitaorng msuk perbarisan biru .
nak taw ? boleh2 :)


- tak pakai kain . silap silap koyak kainaku tengah2 padang tu .
- baju tak panas . fuhh , baju KRS gile panas ! nama pun askar .
- dapat pakai baju lawo2 . hehe . otak aku mmg gila :)


otak ngan perangai mmg tak dapat nak control .
lagi2 da abis peksa niy . MERDEKA la kate kan ?
memang gile abis lah . haha .
err , k lah bye2 . 
muahh muahh :*


 

3 comments:

Kotak Hati said...

sape yg suke biru, die romantik! cam acik akoi contohnyer! hahahaaa

IFA Athirah said...

ala..exam saya bru nak start

Aina Fariesha said...

tarian jari : hehehe :) ye ek ? aina lah tuu .
ifa : huhuhu , moga dapat result baik :)

Post a Comment