Thursday, November 17, 2011

Us Pretend Sad Right ? (UPSR)

GB : kirenye , pencapaian sch kite mantain . yg 5A 30 lebih jugak . kurang satu je dari tahun lepas . tapi , peratusan tahun niy lebih tinggi dari tahun depan . so , ad peningkatan , ad penurunan .

AKU : ( dalam hati ) #tamau bagi mak aku denga . 31 je ? ade harapan ke aku niy ? ya allah ! #SUMPAH ! na nanges .

MAK AKU : mantain je ? tak banyak meningkat lah . kamu tak takot ke kakak ? ( pandang aku )

AKU : takot ler .

ATHIFAH : lap lap mata . muke merah . nangis . tutup muka .

ALIA : relax je . #untunglah kau budak pandai alia nabila :P

CEGU SHAHIDA : okey , saya rasa sume dah tak sabar-2 nak tahu result kan ? hari niy yang awak sume dok tunggu kan ? ( senyum ) . dipersilakan GB naik ke pentas . #kat tangan die ade slip , err , kecut kot ! yang pertama :

                                        MUHAMMAD AZIZI HAZNAL
                                        MUHAMMAD AMIRUL AQMAL

AKU : asal mule huruf M niy ? nama aku tade ke ? pelik2 . huwaaa , nanges :'(
tape-2 , ramai lagi . kuatkan semangat ! hiyarkkkk !

                                        SYARIFAH NAZATUL NADIA 
                                                  PARWINDER KAUR
                                                  ATIQAH
                                                  AMZAR HAMDANI
                                                  AMIRUL FARHAN
                                                  ALIA NABILA
                                        AINA FARIESHA 

MAK AKU : kakak , nama kamu kakak ! 

AKU : tahuu . aku naik pentas cepat-2 , amik slip , pegy kat alia , peluk dia , NANGES ! alia pujuk-2 , tepuk belakang aku . #sume budak tahun 4 , 5 pandang , buat muke pelik . ape kau nak budak ? err , sebok !

perasaan aku ? mau tahu kaa ? happy ! sedih ! #kawan ak 4A 1B :( . teruja ! tak percaye ! sudah cukup ? huhuhu . lepas tu SNAP SNAP SNAP lah kan . dengan muke merah bagai , hahahaha :D nak usha tak gamba ? meh , meh , meh . 


mane aku ehh ? hujung sekali . huhuhu , sorok muka . nangis -,- . nak tgk bukti ? nah , SLIP mari :)


puas hati ? huhuhu , nak lagi ? jap , jap , jap .


baru benti nangis . enjoy jap . main calit-2 kek . hahaha , kuang ajo ! hee :D k , then lepak-2 . SNAPSNAP . balik ! yeahh , hahaha .

for 5A students :: much congrats . korang mmg PANDAI ! hee :D dah tuu , jgn terover sangat . ingat sket PMR dengan itu SPM . bukannye lama lagi . okayy ? caiyok-2 ! . all the best ^^, . korang TERSUPERB !

for 4A 1B and below :: chill kay . life is not over yet , PMR and SPM is waiting for youu .  ehh-2 , tade PMR dah zaman kite nanti . tapi still ade ujian kann ? so , do the best and hope youu get the best of luck . belajar dari kesilapan . sume orang ade buat salah . cuba kaji balik , and betulkan mane yang salah , kayy ? do the best , be the best ! 

#k,baii . pegy celebrated pi ! have funn ;D .SKTD mmg BOLEH :D 

        
                                     

No comments:

Post a Comment